Wet n Wild Brulee Eyeshadow

Merhaba güzeller, uzun bir aradan sonra yine geldim burdayim :)
Umarim herkes iyidir, bu soğuk havalarda aman kendinize dikkat edin ha !
  Bugün meşhur bir üründen bahsedeyim istedim, hemen hemen hepiniz az çok biliyorsunuzdur veya duymuşsunuzdur bu ürünü diye düşünüyorum.
  Eveett bugünkü konuğumuz Wet n Wild Brulee far ...
brulee far eyeshadow

Bu farı bana instagram hediye etkinliğinde eşleştiğim arkadaşım Şükran göndermişti. Ben açıkçası instagramda ve çeşitli bloglarda bu farın övüldüğünü görünce abartıldığını düşünmüştüm ve hiç alma ihtiyacı hissetmemiştim. Zaten elimde yine bu renk tonlarında farlar mevcuttu. Ama bu diğerlerinden farklıymış, brulee'ciğimden çok özür diliyorum, kıymetini biliyorum artik :)
  Kızlar bu far çok güzel bir baz oluyor göz makyajınızın altına. Ben artik brulee sürmeden başka bir far sürmüyorum, elim gitmiyor :)
  Zaten renk olarak kemik renginde. Yani göz üstünde pek belli olmuyor. Ama harika bir şekilde göz kapağındaki damarlı görüntüyü silip, renkleri eşitliyor.
  Bazen sadece brulee sürüp bir maskara ve rujla makyajimi tamamladığım da oluyor benim. Gayet de soft ve güzel bir görüntü oluyor, ben çok seviyorum :)
  Hediye olduğu için fiyati hakkında net bilgi veremeyeceğim ama aşağı yukarı 6-7 TL civarı olması lazım.
  Ve şunu net olarak söyleyebilirim ki, bu far, makyaj yapan her kadının elinin altında olması gereken ilk ürünlerden biri !
  Siz de eğer hâla edinmediyseniz, bir tane brulee kapın derim ;)
  Haydi bana müsade kızlar, okuduğunuz için teşekkür ederim. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum, kendinize çok iyi bakın, görüşmek üzeree ... :)

0 yorum:

Yorum Gönder