Sally Hansen Daytime Lip Recovery

  Merhaba sayın, saygıdeğer, güzel insanlar ! :)
  Bloğum düzenlenince daha bi sevdim, daha bi isteklendim ... :) Umarım bundan sonra daha sık yazarak sizlerle daha sık buluşacağım ...
  Bugünkü kahramanımız, Sally Hansen'ın bu tedavi edici lip gloss'u ...

sally hansen beauty cosmetics lip

Ben bu lip gloss veya lip balmi (artik bunun ismine ne demek gerekiyorsa bilmiyorum) bir instagram hesabindan aldim. Benim dudaklarim cok fazla catliyor ozellikle bu soguk kış gunlerinde. "Tedavi edici" özelligi beni cezbetti fazlasiyla. Bayagi uzun zamandir kullaniyorum.
  Ürün beyaz renkte. Ucunda bir fırça var. Hatta onun fotografını da paylasayim hemen sizinle ;

sallyhansen lip balm dudak gloss bakım cosmetics

Arkasini bi tukenmez kalem gibi dusunun. Çıt çıt çıt diye arkasina kalem arkasina basar gibi bastiginiz zaman, fircanin ortasindan bu sekilde ürün çıkıyor. Az bi miktari yeterli oluyor ve rahatlikla dudaklariniza uyguluyorsunuz. Sürünce hafif bir yanma ve karincalanma oluyor. Ve burnunuza hafif bir nane kokusu geliyor. Ama bunlar 2-3 dakika icinde geciyor. 
  Ben ürünü gece uygulayip yatiyorum ve sabaha yumusacik dodahlarla uyaniyorum :):)
Fiyatini merak ediyor musunuz ? Tahminleri alayim ? :) 
  Ben ürünü 5 liraya aldim arkadaslar :) Evet yanlis duymadiniz :) 10 degil ! 8 degil ! 6 degil ! Tam 5 lira ! :) :) 
İnstagramda "kozmetikvar" seklinde arama yaparsaniz, bu urunu aldigim hesaba ulasabilirsiniz. 
Bunu bitirdigim zaman baska urunler denemek istiyorum. Blistex cok övülen urunler arasinda ama hic kullanmadim. Sizlerin bana onerebilecegi tedavi eden, yogun nemlendiren guzel lipbalmlar varsa, tavsiyelerinizi yorumlara bekliyorum. 
Bu arada yazi yazdigim urunle alakali cok fazla icerik veya ozellik bilgisi veremedim, cunku urun kutusunda tek kelime bile Türkce bilgi yok. Eh bende de İngilizce'nin İ'si olmadigi icin o konularda bilgi veremedim bu konuda affiniza siginiyorum. Sizlerle paylasmak istememin sebebi, denk gelirseniz kesinlikle almaniz gereken bi ürün oldugunu düsünüyor olmam. Ben sevdim, memnun kaldim, sizinle de paylasmak istedim.
Benim soyleyeceklerim bu kadar arkadaslar, vakit ayirdiginiz icin tesekkur ederim, sonraki yayinlarda gorusmek uzere, kendinize coookk iyi bakin ... :)

0 yorum:

Yorum Gönder