MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR ? :)

Merhaba güzeller, bugün nasılız ? :)
Bugün sizlerle makyaj çantami kurcalayacagiz :) makyaj cantasi dediysem oyle cok bisey beklemeyin, günlük cantamda duran, okula vs. gittigimde lazim olacak seylerin bulundugu bi canta :) . Ahan da bu ;


Bu cantayi Gratis'ten almistim. Sanirim 5 lira civariydi cok hosuma gitti. Tabiki kirmizi olmasi ayri bi cazip geldi :)
Hadi bi de icindekileri dökelim :)


İcindekiler de bu sekilde arkadaslar.
İslak-kuru mendiller zaten olmazsa olmazlarim. Marka su an benri cikti ama zaten genelde ya watsons ya da benri oluyor :)
Bir adet minik aynam var tabiki :)
Yag kontrol kagitlarim var cildim yagli oldugu ve T bölgem gün icinde felaket yaglandigi icin.
Bir adet lipbalm (su anki favorim defacto'nun bu my lip care lipbalmi. Renk vermesi müthisss :))
Bir de rujum var ve tabiki KİRMİZİ :) eseence'in rockin red 62 numarasi :) az kaldi zaten bitmek uzere :)
Sansiro kolonyam :) kizlar ben gün icinde bazen oyle bir koku arayislarina giriyorum ki sormayin. Cok bunaldigim zamanlar oluyor. Dersler, notlar, stres sinir derken patlayacak gibi oluyorum. Bu minik kolonya, ve onceki bitirdiklerim, benim icin o anlarda büyük kurtarici oluyorlar.
Dalan zeytinyagli el kremi de kis aylarinda vazgecilmezim. Kayseri sogugunda ellerim bazen felaket catliyor. Krem surmeyi cogu zaman unutsam da, genelde cantada baska bisey ararken gorup suruyorum :)
3 adet goz kalemi var arkadaslar bunlar siyah-yesil ve gümüs renkte. Markalari da iki avon bir flormar :) bu üc renk kurtaricidir her zaman benim icin ;)
Yarabantlari tasiyorum yanimda evet :( cünkü cok sakarım :) sakarligim bi yana, en ufak bi seyde bile canim cok cok yanar. Dayanamam cok hassasim. O yuzden yanimdan hic yarabandi ayirmam :)
Tel tokalarim, cengelli tokam ve bir de normal arkadan tutturmalik kucuk siyah bi tokam var. Cok lazim oluyorlar :)

İste boyleeee :)
Benim cantamdaki ürünler bu sekilde dostlaarr :) okudugunuz icin cok tesekkur ederim, baska bir yayinda gorusmek uzere.
Kendinize cok cici bakin, hayat da size cici baksin :) bay baaayy :) :)

0 yorum:

Yorum Gönder