ALİX AVİEN SHİNEPLUS RUJ İNCELEMESİ

Merhaba güzeller yine ben :)
Bugün ne yapalım ? Bence ALİX AVİEN SHİNEPLUS RUJ incelemesi yapalım. Hadi o zaman :)
Sarsak kozmetik'ten aldım bu iki ruju. Biri böyle fuşyaya yakın güzel bi pembe, digeri de tam bir gül kurusu rengi :)



Tahmin edersiniz ki ben bu mevsimde daha çok soldaki gül kurusu rengini kullaniyorum. Pembe rujları aslında kendime hiç yakıştırmam ama bu açık pembe rengi (sağdaki) hangi kafayla aldım bilmiyorum :) Aslında biraz kırmızı tonlardan uzaklaşmam gerektiğini düşünüyordum aldıgım iyi olmus :)
Ben kırmızı manyagı biriyim. Kıpkırmızı rujları sürer sürek çıkarım çok yakıştırırım kendime. Bu yüzden kırmızı dışında tek tük rujlarım vardır. Nude rujum hiç yok mesela ama eksikliğini şu sıralar fena halde hissediyorum :)
Neyse çok konuştum,konumuza dönelim :)



Bu rengi oldukça sevdim. ALİX AVİEN rujlarını daha önce kullanmamıştım. Yukarıdaki SHİNEPLUS 6 numara. Fakat ben alışık olmadıgımdan mıdır nedir, bana çok yumuşak geldi yapıları ve bu beni rahatsız etti. Belki bir çogunuza göre bu özellik olmazsa olmazdır fakat ben sevmedim. Tek hamlede renk veriyor tamam süper ama cok yumuşak mı diyeyim çok cıvık mı dıyeyım nasıl anlatayım bilemedim. Bence kalıcılıkları da yumuşak olmalarından kaynaklı olarak pek iyi değil. Dudakta tutunamıyor ruj.



Renklerini gayet iyi veriyorlar. Ha söylemeden edemeyecegim, dudak çizgilerini acayip belli ediyorlar. Yani bu rujları sorunsuz kullanabilmeniz için, mükemmel, pürüzsüz ve kusursuz dudaklara sahip olmanız gerek :) benim dudaklarım zaten pürüzsüz diyorsaniz; hiç kaçırmayın derim ;)
Swatchlarına gelecek olursak şu şekilde; 



Sagda gördügünüz pembe renk 2 numara. Soldaki gül kurusu ise 6 numara. Ben genel anlamda pek memnun kalmadım ama dediğim gibi dudaklarınız güzelse, pürüzsüz veya az pürüzlüyse, tercih edebilirsiniz gayet hoş duracaktır. Memnun kalmadım dediğime de bakmayın çünkü renklerinden dolayı özellikle gül kurusu olanını bayagı kullanıyorum :)
Başka bir yayında görüşmek üzere güzeller, vakit ayırdıgınız için teşekkürler :)
Kendinize çookk iyi bakın olur mu ;)




0 yorum:

Yorum Gönder