BİTENLER-1

Merhaba güzelleerr nasilsiniz :) 
Ben bugün sarı ile mavinin karisimiyla oluşmuş yeşil gibiyim; benligini kaybetmis ve şuursuz .. :S 
Şaka şaka gayet iyiyim :)
Bugun bir bitenler yazisiyla karsinizdayim :)
Öncelikle şööyle bir göstereyim size biten ürünlerimi. 1-2-3 ta taaamm :)




İste benim biten ürünlerim bunlar. Hadi görüsürüz..
Hahahaa :)
Şaka şaka size hepsini tek tek anlatmadan, car car konusmadan gider miyim hic :)
Evet rastgele basliyorum bebikler.
1) Lagrita disk pamuk : Bu pambık benim bebegiimm :) İnstagramda beni takip ediyorsaniz gormussunuzdur, pamuklardan pek bir beklentim olmaz genel olarak. Pamuk yani sonucta :) A101 lerde satilan bu lagritalari kullaniyorum ben hep. Yani olaganustu bi durum olmazsa :) indirimle 1 liraya satiliyor, indirimsiz sanirim 1.30 lira. Guzel yani pambık iste :)
2) Bebak gülsuyu : Bebak da benim bebekim :) Daha once de belirtmistim, ben tonik olarak hep gülsuyu kullanimindan yanayim. Cok kullaniyorum. Gayet de memnunum bebak'tan. Yine alacagim, ya da bilmiyorum Rosense de cok övülüyor belki onu denerim ama Bebak almayi planliyorsaniz tavsiye ederim yani gayet güzel.
3) Bebak acibadem sütlü mendiller : Ben bu mendilleri cok sevdim. Bu kacinci paketim bilmiyorum. Bircok kisinin aksine ben acibadem kokusuna bayiliyorumm :) bu mendilleri makyajimin "kabasini:)" almak icin kullaniyorum. Ama kesinlikle bu mendillerle silip yatmiyorum, siz de iyle yapmayin, guzelce yikayin yuzunuzu e mi :) yine alacagim bu mendillerden tabi magazaya gidince baska urunlere agzimi ayirmazsam :)
4) Pantenol Pomad bebe pisik kremi : Evet yanlis okumadiniz pisik kremi :) bu kremi Cinar'la birliktr kullaniyoruz. (Cinar benim minnak yegenim 6. ayinda masallah:)) Ben bu kremi sivilcelerime uyguluyorum arkadaslar belki bi fikir olabilir size. Ben ne yszik ki sivilcelerini sıkmadan duramayan biriyim. Cok üzgünüm cok utaniyorum ama bu boyle yani napim o iltihapli igrenc goruntusune tahammul edemiyorum :( iste bu krem tam da sivilceyi sıktıktan sonra imdada kosuyor. Sıktıgım sivilcenin uzerine, ama sadece sivilcenin uzerine bu kremden bolca suruyorum. Surmuyorum daha dogrusu tüpten alip sivilcenin uzerine birakiyorum. Sonra o sivilce o kremi bir guzel emiyor tabi saatler gecmesi gerek bunun icin. Hatta ben gece surup yatiyorum. Sabaha sivilcem minnaaacik kalmis oluyor :) ayrica kizarikligi da geciriyor. Cinar da cok memnun ben de :) eczanelerde cok uygun fiyata bulabilirsiniz :)
5) Bioblas sac dökülmesine karsi sampuan(yagli saclar icin) : Kizlar ben bu sampuana ne desem bilemiyorum. Valla bilemiyorum. Saclarim cok yagli. Ve cok dokuluyor. Bi umut bu sampuani aldim guvendim, inandim,  sans verdim .. Ama o ne yapti ? Hicbir sey yapmadi. Sorun da burda iste hicbir sey yapmiyor .. :'( Bu sanirim 3. kutum biten. Hâla da kullaniyorum. Diyeceksiniz ki madem memnun kalmadin niye hâla kullaniyorsun. Haklisiniz ama napim ni umut iste belki uzun sureli kullanimda etkisini gorurum diye. Bi de baska secenegim yok ki su an yani. Onerisi olan varsa yorum bekliyorum valla musdaripim :(
6) Duru Gourmet duş jeli : Ben Duru'nun duş jellerine bayiliyorum ölüyorum bitiyorum. Yiyesim geliyo :) Bu vişneli turta kokusu. İcinde minik cekirdekler var. Harika kokuyor. İsmi bile yetiyo istahlanmaya :) mikemmellll :)
7) Essence Soft&Natural Fondoten : Bunu ben ne zaman aldim hic bilmiyorum. Satisi var mi onu da bilmiyorum. Cekmecemin derinliklerinden buldum. Birkac kullanimlik kalmisti onu da kullandim bitirdim. Biraz Bb kr gibiydi yahu fondoten kapaticiligi yoktu ama yine de guzre yani hoş .. 
8) Flormar Supershine Oje : Mor, minik simli, çok asil duran bir ojeydi. Dolu gibi göründügüne bakmayin artik fircaya gelmiyor. Cok üzgünüm bittigi icin. İki milyon tane daha ojem var ama ben biten her ojemin ardindan agit yakabilecek potansiyeldeyim :) 
9) Eyfel Perfume : Kayseri'de acik parfum satan Eyfel isimli farfumeriden almistim. Sik sik aliyorum boyle parfumler. Fiyati 5 lira. Gunluk kullanim icin gayet iyiler. Daha cok kiyafetlerime sıkıyorum cildime pek temas ettirmiyorum. Bu 104 numarali kokusu. Mis gibi seker kokusu :) ben yaz kis seker kokusunu cok seviyorum icimi aciyor. Bazilarinizin midesi bulaniyor evet ama benim icin bi zarari yok. En sevdigim koku türü de diyemem ama seviyorum yani :)
10) Palette Deluxe sac boyasi : Bunu tabiki ben kullanmadim. Annem kullandi ama yine de gostermek istedim burada. Annem genelde Palette kullaniyor sac boyasinda. Gayet de memnun. Annemde cok beyaz var asiri derecede dipleri beyazliyor. Ve bu boyayi cok bekletmemesine ragmen, yani mesela normal suresi yarim saatse annem kasintiya dayanamiyor ve en fazla 15 dk sonra yikiyor saclarini. Ona ragmen inanilmaz kapaticilik sagliyor. Tavsiye edilir. Bu koyu kahve rengi 03 numara.
11) Haccer Gunluk Bakim Kremi : Bunun uzerine burada fazla konusmayacagim arkadaslar. Benim blogtaki ilk yazim Haccer urunleri uzerineydi, ordan bakabilirsiniz. Genel olarak guzel bi urun. Tester olmasi yaniltmasin, bir tane tester 7-8 defa kullanilabiliyor.
12) Cettua Nose Strip : Ben bu burun bantlarini cok seviyorum. Acikcasi baska marka denemedim ama bu bana gayet yeterli geliyor. Burunda siyah nokta problemi olan biriyim ve sik sik bu bantlardan kullaniyorum. Ozellikle banyo sonrasi gozenekler yumusayip acilinca gayet basarili sonuclar veriyor. Hâla denemediyseniz bi denemenizde fayda var. Fiyati da sanirim digerlerine gore daha uygundu oyle hatirliyorum.
13) Peach Stem Cell Facial Mask : İsmi de ne kadar afilliymis :) bildiginiz kagit maskelerden kizlar bu :) yani abartmaya gerek yok :) ben bunlari cok seviyorum bu sanirim 3. paketim. Haftasonlari yuzume uyguluyorum ve verdigi temizlik hissine bayiliyorum. İse yariyor mu bilmiyorum ama yuzum yumusacik oluyor ve dedigim gibi o hissi cok seviyorum :)

Evet fistiklar benim bitenlerim bunlardi. Yine uzun bi yazi oldu umarim sikmamisimdir. Tum urunleri begenmis gibi oldum yani sanirim begenmedim dedigim bisey olmadi bunu da simdi farkettim valla :) ama bilerek yapmadim ki yahu oyle mi denk geldi yav bilemedim simdi :) Neyse kizlar baska bir yayinda gorusmek uzere. Ekstra sormak istediginiz seyler olursa yorum birakin, seve seve cevaplandiririm.  Görüsürüüzzz .. :)

0 yorum:

Yorum Gönder