Avon Far Bazı/Eye Shadow Primer

  Merhaba kızlar, bugün sizlere Avon far bazından bahsedeceğim.
  Bildiğiniz gibi far bazı, göz farının renginin daha iyi belli olmasına ve farın göz kapağında daha uzun süre kalmasına-çizgi yapmamasına yarıyor.
  Ürün görseli şu şekilde; 
avon far bazı eyeshadow primer


  Ben bu ürünü indirimde 12 lira civarında bi fiyata almıştım. Çok merak ettim fakat malesef beğendiğim bi ürün olmadı.
  Benim göz kapaklarım aşırı yağlı. Farı sürdükten sonra 1 saat bile dayanmıyor normalde. Aslında ben The Balm'ın far bazını kullanıyorum ve çok çok memnunum fakat dediğim gibi bu ürünü meraktan aldım.
  Gelelim etkilerineee ... 
  Yağlı göz kapaklarımda, sanki hiç baz sürmemişim gibi bi etki yaptı. Yani nötr ... Sıfır ...
  Yine de iyi düşünmeye çalıştım. Sanırım benim göz kapaklarım aşırı yağlı olduğu için işe yaramadı dedim ve ürünü kullanması için, kuru ciltli olan ablama verdim. Ablam 1 hafta kadar kullandı ve "eee bu hiç bir işe yaramıyor ki!" dedi.
  Malesef olmadı arkadaşlar. Yağlı ciltte de kuru ciltte de bir etkisini göremedik. Şimdi öyle bir kenarda duruyor.
  Kokusuz, renksiz bir far bazı. Yapısı çok katı değil. 
  İşte böyle güzeller. :) Artık kullanıp kullanmamak sizin kararınız.
  Haydi Kozmik kaçar ... :) Görüşürüz canlar ... :)


7 yorum:

  1. hadi ya... :/ işe yaramıyor olması kötü olmuş. denemek istediğim bir üründü. ama zaten kendi far bazımı yapıyorum, o baya başarılı. tarifini yazacağım bir gün blogumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım maalesef işe yaramadı bizde. Çok merak ettim far bazı yapımını. Yazınca mutlaka haberdar et beni ;)

      Sil
  2. ben de kullanmıştım çok bayılmamışım ki hatırlamıyorum bile ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanırım hemen herkes aynı fikirde :)

      Sil
  3. ben bunu gerçekten çok sevdim yağlı göz kapaklarımda çok işe yaradı

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum çok memnunum üçüncü kutumdayım. Bittikçe alıyorum. Tabi kişiden kişiye fark gösterebilir

    YanıtlaSil
  5. ben bu avonun far bazını kullanmayı çok istiyorum fakat etrafımda avon satan kimse yok yaw :))) bu arada bloğuma izleyicim olarak gelirseniz çok sevinirim :)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil