Sonunda ... :)

  Merhabaaa ... :)
  Uzun bir aradan sonra yeniden buradayım. :)
  Birazcık, uzun zamandır neden bloğuma vakit ayıramadığımdan bahsedeceğim. Umarım sıkılmazsınız. :)
  Bildiğiniz gibi, veya bilmediğiniz gibi, :) ben tarih bölümü son sınıf öğrencisiyim.
  Formasyon alabilmek için uzun süre uğraştım. Çok istedim ama olmadı bi türlü.
Fakat son başvurumda kabul edildim ve artık formasyon alıyoruummm ... :)
  Bu arada formasyonun ne olduğunu bilmeyenlere hemen söyleyeyim, bu bir öğretmenlik eğitim programı. yani bizlere bir öğretmenin nasıl olması gerektiği, öğrencilere nasıl yaklaşIlması gerektiği vs. öğretiliyor. Tıpkı normal okullarımızdaki gibi, sınavlarımız oluyor.
  Bu süreç tam 6 ay sürecek. Mayısta staja başlayacağım ve çok heyecanlıyım. :)
  Sizlerden uzak kalmamın sebebi ilk başta formasyon. Ayrıca bir de, 'iletişim yöntem ve teknikleri' kursuna gidiyorum. Zaten okulum devam ediyor  ve ayrıca bitirme teziyle uğraşıyorum. Bundan sonra da mezuniyet hazırlıkları başlayacak falan filan ... Off yazarken bile yoruldum. :)
  İşte böyle güzeller ... Bu dönem çok yoğunum. Umarım benden yayın göremediğiniz için, beni yalnız bırakmazsınız.
  Ayrıca bugün benim doğum günüm. :) Bunun için de ayrıca mutluyum. :)
  Sizleri çok seviyorum. Umarım en kısa zamanda yeniden görüşürüz.
  Kendinize çok iyi bakın ... :)

4 yorum:

  1. Nice güzel yıllara ve hayırlısı olsun :)

    (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  2. Tarih bölümünün ne kadar zor olduğunu en yakın arkadaşımdan biliyorum.Birde aktif bir öğrencilik hayatı zorluğu ikiye üçe katlıyor sanırım. Bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım çok çok teşekkür ederim. Hepimize kolay gelsin. :)

      Sil